İTÜ Personel Daire Başkanlığının Sürdürülebilirlik ile ilgili eğitimleri devam ediyor. İkincisi  21 Kasım’da düzenlenen İTÜ Akademik ve İdari Çalışanları Sürdürülebilirlik eğitiminde İTÜ Gıda Mühendisliği Bölümü üyesi Doç.Dr. Derya Kahveci Karıncaoğlu “Sürdürülebilir Tüketim ve Gıda İsrafı” başlıklı eğitimi verdi. Eğitimde Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarından 2 Açlığa Son ve 12 Sorumlu Üretim ve Tüketim konularını İTÜ kapsamında incelenmiştir.

İlk eğitimde Sürdürülebilirlik Ofisi Koordinatörü Doç. Dr. Börte Köse Mutlu “İTÜ’de Sürdürülebilirlik Çalışmaları ve Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları” başlıklı eğitim ile üniversitemizin sürdürülebilirlik vizyonunu, kampüs genelinde yürütülen çevresel, sosyal ve yönetişim temelli çalışmaları İTÜ personeli ile paylaşılmıştı.

Birleşmiş Milletler’in 17 adet Sürdürülebilir Kalkınma Amacı (SKA) tanıtılarak, bu hedeflerin İTÜ’nün araştırma, eğitim ve toplumsal katkı faaliyetleriyle nasıl bütünleştiği aktarıldığı eğitimlere tüm personelimiz davet edilmiştir.